Dort pro fanynku Harryho Pottera. resp. Draca Malfoye

16.08.2018 21:27

Tento dort jsem pekla a zdobila na zakázku pro maminku jedné slečny co miluje Harryho Pottera. Nebo spíš Draca Malfoye? To je v podstatě jedno, jedno bez druhého by nebylo. A já jsem moc ráda, že jsem konečně dostala příležitost udělat dort na téma mého nejoblíbenějšího příběhu o čarodějnickém učni. Sama jsem velká fanynka, která několikrát přečetla všechny díly i doprovodní literaturu a také několikrát viděla všechny díly filmu. Momentálně mne z prázdnoty co nastala po ukončení série dostávají filmy o Fantastických zvířatech. I když to není ono, aspoň něco:) Jen doufám, že budu mít ještě příležitost někdy upéct dort na stejné téma. Třeba pro syna až bude dostatečně velký, aby jsme si spolu po večerech četli. Jen doufám, že h oto chytne stejně jako mne. :)

https://sweet-court.webnode.cz/potahovane-dort/detske-potahovane-dorty/#dsc-0064-jpg

https://sweet-court.webnode.cz/potahovane-dort/detske-potahovane-dorty/#dsc-0057-jpg